جنین در شکم مادر و حتی مدتی پس از به دنیا آمدن، بهتر از آنکه بتواند ببیند قادر به شنیدن است.

بسیاری اوقات داستان هایی را که مادر برای او می خواند یا صحبت هایی را که مادر یا پدر با او می کنند، به خوبی می شنوند. این توانایی از پایان سه ماهه ی دوم بارداری آغاز می شود. نوزاد تازه متولد شده نیز صدای مادر را به سایر صداها ترجیح می دهد چون با این صدا به خوبی آشناست!

پس یادتان باشد که از شش ماهگی به بعد، با جنینتان بیشتر حرف بزنید.

حواستان به لحن صحبت هایتان باشد چون او صدای شما و حتی لحن کلماتی را که به او می گویید، خواهد شنید. باید این را هم بدانید که در پایان پنج ماهگی، جنین به طور کامل صدای مادر را از سایر صداها تشخیص می دهد. حتی برنامه های تلویزیونی که مادر می بیند یا موسیقی را که گوش می کند نیز می شنود و می شناسد؛ حتی به آن واکنش نشان می دهد.

در این دوران و کمی پس از تولد نیز مسیرهای شنوایی بهتر از مسیرهای بینایی شکل می گیرند و کار می کنند. بنابراین از پنج ماهگی به بعد می توانید موسیقی های ملایم و آرام یا صدای طبیعت را برای جنین خود بگذارید، تا از آن لذت ببرد. مغز جنین با شنیدن صداها و موسیقی های آرامش بخش رشد سالم تری خواهد داشت. مدت زمان کوتاهی پس از تولد، نوزاد تازه متولد شده صدا و بوی مادر خود را بر اساس تجربه ی جنینی می شناسد.

نظرات مشتریان

Avatar

من فرزندم رو برای تست شنوایی در نوزادی به کلینیک صاحب کوثر برده بودم. از برخورد خوب پرسنل خیلی خوشم اومد.

آنیا
Avatar 2

سپاس از دقت بالای شما در آزمایشات

مریم
Avatar 3

از مجموعه خدمات کلینیک آوانا کمال رضایت و تشکر را دارم.

خانواده رشدی

ساعات کار

روزهای هفته 8:00 – 17:00
پنج شنبه 9:00 – 17:00
جمعه 11:00 – 14:00

021-44520582-6 (داخلی 348)

آدرس کلینیک


استانداردهای ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

ثبت قرار ملاقات

جهت تعیین نوبت حضوری فرم را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند